Miten on mahdollista, että minulla on niin paljon niin ihania vaatteita, jotka eivät kuitenkaan sovi yhteen toistensa kanssa? Miten kaikki muut tuntuvat osaavan kirjoittaa fiksumpia, hienompia ja kauniimpia blogimerkintöjä? Onko kaupasta ulos selviäminen karkkia ostamatta todellakin näin iso juttu? Miksi olen viime päivinä ollut kuin ahteriinsa ammuksen saanut Ursus arctos? Voiko naisihmisen huone tosiaan olla näin sekainen kuin minun huoneeni? Miksei ruoka valmista itse itseään? Miksen koskaan noudata kauppalistaa? Minkä pirun takia opintotuki ei ole suurempi? Onko naisilla ylipäätään olemassa jonkinlainen shoppailugeeni? Uskaltaisinko hankkia ensi syksynä kissan ja/tai koiran? Jos kyllä, mistä saan rahat pentuun, eläinlääkärijuttuihin, ruokaan jne.? Onko minun tosiaan ihan pakko jatkaa töitä ensi vuonna, jotta saan edes jotain tuloja säästyäkseni opintotuella kituutukselta? Miksi lottovoiton todennäköisyyden täytyy olla niin kovin pieni?

Miksi vuodatan blogissani, kun minun pitäisi olla pänttäämässä ruotsin konsonanttisysteemiä?